07 april 2009

Dumhunden...

Min kära hund Bezzie är ju ett återkommande tema i min blogg... hon är ju både ganska söt och väldigt knasig så hon platsar ganska bra här. Igår och idag har vi haft säljmöte på kontoret. Bezzie har varit lite rastlös men det funkar ändå ganska bra att sällskapa med Mini eller Molly när matte sitter i konferansrummet hela dagarna. Idag när mötet var slut fick Bezzie springa av sig lite på kontoret innan vi skulle åka hem. Efter en stund märkte jag att hon var borta... och dörren från kontoret ut till lagret var öppen på vid gavel...

Det behövdes ingen större slutledningsförmåga för att förstå var mitt matvrak höll hus... Jag ropade på henne och så fick jag syn på ett huvud som stack fram mellan pallarna...


Bezzie hade givetvis hittat en guldgruva av spillt foder som låg mellan pallarna... och vad gör man inte för få i sig lite extra Eukanuba... Hon hade klämt in sig mellan pallarna men när jag ropade henne lyckades hon inte komma ut igen! det var för trångt mellan pallarna och metallstolparna så jag fick lyfta ut henne! Hahaha! Min dumma, matfixerade lilla Pinscher!

Inga kommentarer: