07 april 2009

Läskiga saker...

Vissa saker kan verka otäcka, och olika människor uppfattar olika saker på olika sätt, mer eller mindre läskigt... Själv ses jag ganska ofta som ganska modig eller kanske lite snarare våghalsig eftersom jag bland annat hoppat fallskärm, har dykcert, älskar bergodalbanor och liknande saker. Jag skulle till exempel gärna hoppa bungyjump och då helst världens högsta som ligger i sydafrika...

Men vissa saker är jag inte så förtjust i... och jag beundrar de som besitter mod exempelvis spela teater eller uppträda inför stora mängder människor.

Detta är saker som Daniel både jobbar med och dessutom tycker är kul (!) Dessutom är han väldigt bra på det han gör! Att han var en jättebra musiker och talare visste jag ju redan... Det var ju som rockstjärna han fångade mig... (eller var det tvärtom? haha)

I helgen fick jag dessutom se prov på skådespelartalangerna när jag var och såg på kabaré i helgen. Hela kabarén var jättebra och riktigt proffsig. Men min favorit var nog den här... Daniel var helt fantastiskt!!!!!! Givetvis fick han mest applåder av alla!

1 kommentar:

Karin sa...

Va roligt att du lämnade ett avtryck i bloggen!!! Hoppas allt e bra och ni har kommit iordning i V-ås! Kram kram