06 april 2011

Thailand

Vår älskade lilla skrutt!

Vi är hemma och har hunnit landa efter en underbar semester i Thailand. Vi åkte den 15:e och flygresan gick jättebra. Tove var duktig och vi fick en liten sovkorg till henne som hon sov en del i. Vi har haft två jättemysiga veckor och det var skönt att få spendera lite tid med vår lilla familj och tillsammans med min systers familj och mina föräldrar.

Under resan hann vi med min systers bröllop, spa, havsfiske, matlagningskurs, ösregn, shopping, massor med god mat och givetvis en massa sol och bad. Håll till godo med lite bilder!

Pappabus!

Kusinerna!

Spillevinken Astrid!

Söta Emma!

Kan man ha sötare sovstil?!?



Min syster och jag

Mera bus med pappa



Tove i mosters famn... med moster (förlåt!... morbror) Fredriks hatt!

Morfar och mormor



Morbror Fredrik



Åska på väg!

Matlagningskurs!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen en underbar semester och ett fantastiskt bröllop! Vi saknar er alla med väldigt trevligt att se dina fina bilder.
Toppenfina!
Kram mamma

Sandra G sa...

Underbara bilder Anna! Heeeelt underbara! Jag älskar hur fina alla barnen är och hur Fredde lyckas se ut som en maffiaboss ibland he he!

Ni verkar ha haft en fantastisk resa. Jag hoppas att jag ska kunna åka med min familj någon dag till Thailand. Det vore toppen!