02 februari 2008

Bilen

Bettan

Focus

Äntligen har jag en bil igen! Sedan Bettan blev stulen har jag varit en bunden till Stockhloms lokaltrafik men nu har jag äntligen bytt upp mig... Jag vill inte tala ner Bettan men Focusen (som är vinröd inte silver) är "något" modernare... ;) Focusen har larm och ett nyinköpt rattlås! Jag tänker aldrig låta någon sno en bil från mig igen! Det är helt otroligt skönt att ha en bil igen.

Imorgon ska jag på 5-årskalas till Erikas dotter Vilda och på söndag åker jag ut till skärgården för att kolla på chefens hundvalpar och får förhoppningsvis en smaskig middag där som vanligt! Sen på måndag ska jag åka och köpa lite saker till skidresan och efter det ska jag hämta Emma på dagis och sedan umgås med henne och syrran! Tänk vad mycket man kan hitta på när man ar bil!

R.I.P. Bettan

Inga kommentarer: