24 februari 2008

Personalfest!

Igår kväll var det personalfest! Jag hade fått i uppdrag att fixa det hela och hittade stället BallBreaker via deras hemsida. Jag hade aldrig varit där men efter att ha kollat lite så verkade det passa ganska bra för vår personalfest. Det visade sig vara helt rätt! Totalt var vi 13 st från jobbet plus Svante och Hans från en av våra leverantörer.

Vid sjutiden började det hela med tre rätters middag och efter det var det trekamp. Trekampen bestod i Fotboll- och Golfsimulator samt bowling. Fotbollen innebar att man skulle skjuta straffar och flest mål på 45 sekunder vann. Med hela 11 mål vann mot förmodan jag! Golfsimulatorn innebar att man med tre slag skulle slå så långt som möjligt. Bäst i sällskapet var Hans på ca 250 meter. Slutligen var det en timmes bowling och Richard vann med 120 poäng. Malou visade sig vara en stjärna på bowling även hon.

Efter att haft en fantastiskt trevlig kväll fick vi det totala resultatet och Richard vann, Peter kom tvåa och jag delade tredjeplatsen med Hans! Jag var dessutom bästa tjej!
Här finns lite fler bilder att se från kvällen!

Inga kommentarer: