19 februari 2008

En utvärdering av en skidresa i Zell am See...

Jag lärt mig...
*Att göra Café Latte i proffskaffemaskinen...
*Att ordet aneurysm betyder artärbråck...

Jag har...
*Haft en fantastisk vecka...!
*Sett jättesöta bergsgetter som betade på en nästan vertikal klippa i Kaprun...
*Ätit Germknödel...
*Sett många fula mössor...
*Druckit Glüwein och sett snowboardshow...
*Fått höra Bright Eyes - Four Winds på akustisk gitarr alá David...
*Flugit paraglider...*Ätit pannkakor...
*Vurpat i en jättebrant puckelpist...
*Haft sex dagars strålande sol...
*Åkt en massa skidor och haft trötta ben...
*Vaknat till kyrkklockorna och räknat antal slag... Kl 07.00 på morgonen... 80 st...
*Druckit Readbull Jäger...
*Fått utpekat platsen för Carlsberg reklamen som David är med i (fallskärmshopparen)...
Jag har inte...
*Sett Katten Tyson :(
*Gjort dumma saker i äggliftar...
*Ätit wienerschnitzel...
*Frusit...

Nu har jag...
*Mer motivation på jobbet igen...
*Dammat av kaffemaskinen här hemma...
*30-årspresenter som väntar till Sandra...
*En jättegosig katt...
*Ett algigt akvarium med yngel som har vuxit en massa...
*En längtan till nästa resa...

Inga kommentarer: