17 februari 2009

Min, inte så diskreta, men väldigt rosa bil!

Jag har en rosa bil... och jag kan lova att det är ganska svårt att vara diskret i en rosa bil! Om jag sitter i bilen och jobbar så är det ganska tydligt att folk vänder sig om och tittar...

I onsdags lyckades jag dessutom ut för ett igenkännande på E4an... Jag åkte i lugn och ro och märker att Volvon i filen bredvid beter sig lite skumt... Kör inte om utan håller sig istället jämsides med mig hela tiden... Plötsligt ser jag i ögonvrån att någon sitter och vinkar och när jag tittar dit ser jag att min kära syster Camilla sitter i bilen och vinkar som en galning! Hon hade såklart sett mig på långt avstånd och kört ifatt mig... Snacka om förvåning!!!

Sen hände precis samma sak igår igen. Denna gången var det en säljare från vår konkurrent Lupus som satt och vinkade.

Men jag älskar min rosa bil!

Inga kommentarer: