08 februari 2009

Nam Nam - thairestaurang i Haninge

Röd curry med kyckling !

I veckan var jag i Haninge och där finns thairestaurangen Nam Nam som ligger i ett bostadsområde. Jag kan ju säga att jag nog aldrig skulle hittat dit om jag inte fått tips om den av min säljchef Mats. Restaurangen ligger i ett hus som mest ser ut som en byggbarack och när man kommer in ser det faktiskt ganska sunkigt ut... Rent och frächt men inredningen verkar vara ett hopskrap av tråkiga 80-tals möbler... och missa inte solfjädrarna på väggen... haha!

Hur som helst gör de fantastiskt god mat! De har många rejält tilltagna rätter att välja på och en lunch, som serveras vardagar 11-14.30, kostar 70 kr inkl. dricka och kaffe. Så strunta i första intrycket och passa på att äta lunch här om du har vägarna förbi!

Inga kommentarer: