22 februari 2009

Trevliga retrofynd!


Igår gick jag och Daniel igenom min källare och slängde en massa gamla saker. Jag hade en del kartonger med saker som jag inte kollat igenom sedan jag flyttade hemifrån! Nu är det iallafall bra ordning därnere. Bland gömmorna hittade vi två st gamla Game & Watch spel. Ett Donkey Kong II och ett som heter Greenhouse. När jag var liten spelade vi de spelan jättemycket., speciellt jag och mamma. Donkey Kong var favoriten! Idag har vi köpt nya batterier och efter att ha varit oanvända i många år så visade det att de funkade! Jätteskoj! Tänk att ett spel som gjordes för 26 år sedan, fortfarande fungerar och dessutom är riktit roligt! :)

1 kommentar:

mamma sa...

Vad kul att du hittade dessa trevliga spel och att dom fungerade med nya batterier. Kram mamma