19 januari 2013

Skitdag

Idag har varit en ganska sunkig dag... Elliot har sovit totalt 40 minuter på hela dagen vilket har gjort honom jättekinkig. Jag har burit på honom i princip hela dagen. Som tur var kom pappa och hämtade Tove imorse så att hon fick vara hos dem och leka hos sina kusiner Astrid och Emma. Det var dessutom superskönt att hon fick lunch där för jag vet inte om jag hade lyckats fixa ihop någon lunch annars. Själv åt jag två surdegsmackor med en stor latte till lunch. Och latten han kallna innan jag fick i mig den sista mackan!

Planen idag var att jag skulle baka inför dopet och helt otroligt så lyckades jag till slut svänga ihop en plåt kärleksmums, en hallonmoussetårta, en hallonpannacottatårta och fyra budapestbottnar. Helt otroligt att jag lyckades med det! Men det mesta gjorde jag dock när Daniel hade kommit hem. Nu är sista botten färdiggräddad och jag borde verkligen sova!

Inga kommentarer: