06 maj 2010

Fast telefoni...

Idag hade jag tänkt att jag skulle vara duktig och ringa och säga upp vårt fasta telefonabonnemang... Vi använder det inte och de enda som ringer till det numret är telefonförsäljare. Alltså en kostnad vi lika gärna kan vara utan!!!
Så jag ringer och till min glädje svarar de nästan direkt. Problemet blir dock att det är Daniel som måste ringa för att säga upp det eftersom han är den som står på abonnemanget...
Ok, det kanske man skulle kunnat gissa i förväg men det jag undrar är hur skulle hon veta att det verkligen är han som ringer? Enda anledningen till att jag inte kunde låtsas vara honom är att jag ju har lite för kvinnlig röst. Vilken kille som helst hade ju kunnat ringa och påstå att de var Daniel och därmed avsluta abonnemanget. Fånigt tycker jag!

Inga kommentarer: