07 maj 2010

Nallar


Det finns massor med saker som jag tycker om att göra... titta på film, läsa, spela dataspel, baka, brodera..mm. Men det mesta går i perioder och vissa saker kan ligga på hyllan väldigt länge innan jag kommer på att jag ska ta upp det igen.

En sådan sak är det där med att brodera... Jag köpte nämligen nallebroderiet när jag bodde i Kalmar! Det är ju minst ca 13 år sedan. Jag tyckte att det var fint och tänkte att någon dag ska jag ju få barn så trots att det är ett stort broderi så borde det ju bli klart långt innan tankarbarn ens skulle infinna sig... Hahaha!
Nu är det drygt två veckor kvar till vår lilla bebis skall komma och broderiet är som synes inte klart än. Det var till och med så att jag hade funderingar på att göra klart det tills Emma föddes och det var ju 4 år sedan. Nu ska jag försöka få det klart inom en ganska snar framtid så att bebisen får en fin nalletavla. Fortsättning följer...

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad duktig du är. Inte hade jag en aning om att du kunde brodera. Den blir ju jättefin. Nästa gång jag kommer så ska jag titta på broderiet. Kram// Sandra Pandra