12 januari 2011

Vardag och träning

Tove busar med en julmustflaska

Nu har mitt och Toves vardag satt igång igen. I måndags var vi iväg till Sara och Felix och fikade och sen hämtade vi Daniel för att ta sprutor. Igår var vi och tränade. Ja, jag tränade för första gången på evigheter och Tove satt med och tittade på. Det var en mamma-baby träning med fokus på mage-rygg vilket ju passar perfekt. Som sällskap hade vi Maria och Alice, Annika och Frank och Frida och Viktor. Vi var alla väldigt nöjda efteråt och var ganska möra i benen efter en väldig massa benböj och utfall...

Idag har vi varit hos Pernilla och Lexie. Vi kom vid 11 och stannade ända till 15.30! Supermysigt var det. Till skillnad från alla fikor vi hade förra året var det inte mycket fikabröd idag. De flesta av oss försöker komma i form efter graviditeter och jullov...
Erter fikan fick jag för mig att gå hem istället för att ta bussen... Inte så genomtänkt kanske med tanke på att jag redan hade träningsvärk i benen... 4,6 km lång promenad med barnvagn i en massa snö kommer ju inte mildra träningsvärken precis...
Här kommer lite bilder från dagen.

Frank, Erik och Tove

Lexie och Pernilla

Viktor, Frank och Lexie

Viktor och Frida

Annika och Frank


Cissi och Julia


Erik och Emma

Felix och Sara

Anna-Lena och Frank , Sara och Felix

2 kommentarer:

Perni sa...

TAck anna för att du la ut ett sååååå fint kort på mig :)

Anna sa...

Sorry pernilla... Jag tycker att den är kul. Det är ju busiga pernilla i bilden! :)