10 maj 2013

Pappapodden - igen!

Ikväll var jag och Bezzie ute på en cykeltur. Klockan var nog över åtta innan vi kom iväg och termometern stod fortfarande på 16 grader! Underbart! Äntligen känns det som att sommaren är på väg! och då har vi ändå bara haft några veckors vår...

Jag lyssnar ju nästan alltid på någon pod när jag är ute med hunden och idag började jag lyssna på senaste avsnittet av pappapodden. Det släpptes i  måndags och jag har nog väntat medvetet på att lyssna på det för att det inte ska bli så lång tid tills nästa avsnitt kommer. Sugit på karamellen lite liksom. Vad knasigt egentligen.

Hur som helst... Döm om min förvåning när de i början av avsnittet uppmanar sina lyssnare om att skriva recensioner på podden på Itunes. De tackar för att många kommenterat och sen säger de att de speciellt vill nämna Bezilia på bezilias.blogspot.com som skrivit ett gripande och härligt blogginlägg...

Och ungefär där fattar jag att jag just hört min egen adress! Åh vad kul! De har alltså hittat mitt inlägg och tackar till och med för det i sin podd! Wow!

Senaste avsnittet av pappapodden, och de andra med såklart, finns att lyssna på i Itunes eller från produktionsbolaget Muncks hemsida.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Blev nyfiken så gick in ock lyssnade på podden (har tyvärr ej tid nu så måste lyssna på hela sen) men hörde deras kommentar om ditt inlägg i bloggen. Va kul : )

Kram Anna Björk