19 januari 2008

Festlördag

Ikväll är det utgång igen... Jag är just nu hemma hos Erika, och jag, Erika och Jenny förkör för att ge oss in till stan snart. Förhoppningsvis kommer vi ut till slut men just nu har vi sååå roligt så risken är att vi stannar här trots att det inte är planen. Jag är dessutom jättesugen på att dansa så jag hoppas på att vi kommer iväg... Just ni är Jenny på väg hem och ska hämta GuitarHero så risken blev helt plötsligt ännu större att vi stannar här...

(Fast vi har inte något att blanda ut smirrnoff apple-vodkan med så Jenny får väl trolla lite med knäna eller vad hon nu trollar med... om vi ska dricka mer... / Erika)

Bilder kommer snart...
00.09 Måste tyvärr meddela att utekvällen slutade med Singstar och Guitar Hero. Jag kan lova att jag var totalt urkass på GuitarHero och jag vägrar att sjungaså Singstar är ju inte ens ett alternativ. Jag sjunger ju inte ens när folk fyller år...

1 kommentar:

Anonym sa...

Party on brudar!