17 april 2013

Grattis Astrid 5 år!


Nu har jag haft ett par dagars bloggtorka. Bättring lovas!

I helgen var det äntligen dags för min syrra och hennes familj att flytta in i sitt nybyggda hus. Vi var givetvis med och flyttade och det var kul att få möjlighet att hjälpa till. Huset är superfint och de kommer verkligen få det jättebra där. Jag, Tove och Elliot åkte tillbaka redan igår igen eftersom Astrid fyllde fem år.





 Jättemysigt och med familjen och Tove lekte jättebra med Astrid. Givetvis serverades det tårta och bullar och min lilla sötnos åt både och. Jag däremot var duktig och tog bara en liten bit mörk choklad till kaffet. Jag och Daniel har börjat med Lchf igen för att gå ner sista gravidkilona... Mina kilon sitter kvar sedan jag Blev gravid med Tove och eftersom hon fyller 3 år den 1 juni så är det även mitt slutdatum. Då ska jag inte väga mer än när jag blev gravid för 3 år sedan. Problemet just nu är att kroppen reagerar med huvudvärk när jag nästan inte ätit kolhydrater på tre dagar...


Inga kommentarer: