16 mars 2013

Agel Gagel och Voffsen Kloffsen

Nu är första dagen av åtta som gräsänka snart över. Daniel är på ledarskapsutbildning på Grand Canaria, stackaren! Här hemma har dagen varit både jättemysig och ganska kaotisk. Tove trotsar mycket vilket innebär att det har blivit några bråk. Jag försöker resonera med henne när vi är vänner och när jag frågar henne så säger hon att hon vill bråka med mig. Det känns ju halvkul...

Men sen har vi underbara stunder med. Idag har vi till exempel läst boken Agel Gagel och Voffsen Kloffsen och den lilla bilen säkert 10 gånger. Tove har dessutom läst den för Elliot. Boken fick hon av farfar igår och den har blivit nya favoriten!! Underbart att en bok från 1979 fortfarande håller måttet!


 

  


  




 


1 kommentar:

Andreas sa...

Har jagat denna bok i flera år! Jag är född 1980 och fick denna bok av min mamma när jag var riktigt liten. Denna förkom sedan i en flytt.

Den är inte till salu?

Hälsningar

Andreas
gauffin229@hotmail.com