06 mars 2013

Stort behov av starkt kaffe


Idag blev jag extra glad över min kaffeupptäckt! Jag har nämligen bryggt kaffe på Lövbergs Lila Crescendo som visade sig vara riktigt riktigt svart kaffe! Jag tror att Daniel kommer älska det här kaffet. Han tycker att de flesta kaffesorterna är lite för mesiga. För att jag ska kunna dricka det så måste jag ha en massa mjölk men då blev det å andra sidan jättegott!

Anledningen till mitt stora behov av starkt kaffe är att natten varit näst intill sömlös. Halva natten har jag sovit inne hos Tove och resten av halvan har jag matat Elliot. Som tur är har Elliot somnat om jättebra de två gånger han vaknat men Tove har sovit jätteoroligt hela natten. Idag är hon dock piggare och det märks att hon har saknat att leka för nu leker hon själv på sitt rum medan jag avnjuter min andra kopp kaffe.


Inga kommentarer: