15 mars 2013

Framsteg!

Elliot är 5,5 månad gammal och idag har han lärt sig sitta! Vi har ju tränat lite men idag märkte jag att han satt jättestadigt själv. Vi var på öppna förskolan på Vallby och han satt och lekte utan att välta. Min lilla kille börjar ett litet barn... Det är ju underbart men det känns ju som att tiden går lite för fort...


Efter öppna förskolan åkte vi hem till mamma och pappa för att mata katten och ta in posten. Innan vi skulle åka skulle jag skriva en lapp om att vi hade varit där och så skrev jag under med "Kram Anna &" sen tänkte jag att Tove skulle skriva sitt namn. Jag tänkte att det skulle bli lite oläsliga streck men det blev jättefint!!! Och läsligt! Det enda jag hjälpte till var att säga "Först skriver jag din bokstav..."osv  och så visade jag när jag skrev med fingertoppen mot bordsskivan. Sen fick hon skriva helt själv!!


Inga kommentarer: