21 augusti 2010

Tove har fått en egen mobil!


Nej, inte en sån man ringer med... Igår köpte jag ju sidenband och blompinnar på panduro så med hjälp av dem och en massa små mjukdjur som jag fick med i en kasse med leksaker från kusinerna, knåpade jag ihop en mobil och hängde upp i taket. Resultatet blev riktigt bra och Tove verkade gilla den. På bilderna hänger bara fem djur men jag hängde dit fler ikväll så jag ska ta lite fler bilder imorgon.


Tove har hittat en ny kompis... Bebisen i spegeln!

Senare idag när jag hade Tove en stund i BabyBjörn kom Tove på att det var väldigt kul med speglar! I spegeln finns ju en liten bebis som skrattar och flirtar med en! Så en ganska lång stund, ut bebissynpunkt, stod jag framför spegeln och Tove flirtade med sig själv!

1 kommentar:

Annika sa...

Va fin mobilen blev! Bra jobbat Anna!

Kram