12 oktober 2010

En tand!

Ingen bild på tanden... det kanske kommer senare. Håll tillgodo med en söt Tove!

Tro det eller ej men inatt fick jag sova till kl 06.30! Så vår lilla tjej sov hela natten! Vi gick upp och satt och myste. Tove gillar att suga på sina fingrar, om och på mina fingrar om hon får chansen. När hon gjorde det passade jag på att känna lite på hennes tandkött och då kände jag en liten men tydlig bit av en tand därinne! Jag lyckades till slut även se den trots att Tove inte är så förtjust i att gapa när jag ska titta. Nu hoppas jag såklart att sovstrulet kan ha haft med tanden att göra och att det så småningon ska bli bättre med det... Vi får väl se.

Snart ska jag ut på en promenad med med Bezzie och sen ska vi träffa Maria och Alice för att äta lunch innan det sedan blir träff med föräldragruppen.

Inga kommentarer: