19 juni 2013

Buzzador och bebismys


Härom dagen var jag och hämtade ett nytt paket från Buzzador. Den här gången ska vi få testa Min frukt från Nestlé. Jag tycker att det är superkul att få testa nya produkter och just dessa har jag inte testat tidigare.



Igår var vi hemma hos Frida och hade lite bebismys medan treåringarna var på dagis. Jag hade tagit med både smoothies och bägare och de var riktigt populära bland småttingarna. Elliot fattade inte riktigt att det gick att suga i sig smoothien men det givk bra ändå och han gillade det verkligen. På eftermiddagen efter att jag hämtat Tove från dagis var vi ute och cyklade en massa och Tove lekte även inne hos katterna i kattgården. Som mellis fick hon testa en bägare med solfrukter och tyckte att det var supergott! Vi brukar annars köpa fruktpuré påglasburkar men nu på sommaren då man ofta är ute och det blir många picknickar så är både bägare och smoothies mycket smidigare.

Klara och Alice delar lika.

Alice och Stella

Amanda och Klara. Klara är stor tjej nu, hon går!


Även Tove gillade sin nya mellis.

Inga kommentarer: