01 juni 2013

Vår stora tjej blir 3 år!


Idag fyller vår älskade Tove tre år. Det är ju helt sjukt vad tiden har gått fort!! Det känns som igår när vi var på BB och fick träffa henne första gången. Men samtidigt så kan jag knappt komma ihåg hur det var att vara utan henne och framför allt så hon en självklar del av mitt liv att jag inte kan tänka mig det utan henne!

Tove 6 dagar gammal, 1 år och två år.


Vår lilla tjej får mig att bli förälskad på nytt varje dag. När man hör hennes dörr öppnas på morgonen och hon kommer ut nyvaken och lite rufsig i håret och ler sitt söta leende och gör ett mysljud som är svårt att beskriva men som jag älskar så smälter mitt hjärta!


Vår lilla tjej är dessutom den som kan få mig mest arg av alla jag känner. Hon har haft en period då allt varit fel med massor av tårar gnäll, skrik och trots. Ibland finns det dagar som jag skulle kunna betala vad som helst för en hel dag bara för mig själv. Utan att behöva ta hänsyn till någon annan. Men den känslan försvinner ofta lika fort som den kommit! Hela mitt liv kretsar ju kring Tove och lillebror Elliot och det är ju precis så jag vill att det ska vara!


När vår lilla tjej säger "-Mamma, lilla vännen, kan du hjälpa mig och bygga med lego"eller "-Mamma, jag är inte din älskling, jag älskar Ejjoll" får hon mitt hjärta att smälta!

Vår lilla tjej är underbar och en av de tre bästa sakerna som hänt mig! Och imorgon fyller hon 3 år!!

1 kommentar:

Anna sa...

Stort grattis till Tove 🎂 Ja tänk att åren kan gå så fort och vara så fulla av kärlek ❤ kram Anna